گزارش تصویری از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

معرفی نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، یکی از نمایشگاه‌های بزرگ جهانی در حوزه پلاستیک و پتروشیمی بوده که برای اولین بار در سال ۱۳۸۱ در تهران برگزار شد. در این نمایشگاه، افراد حقوقی، حقیقی، شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه پتروشیمی و پلاستیک گردهم آمده و فرصت مناسبی را برای افراد فراهم می‌کند تا با جدیدترین دستاوردهای این حوزه آشنا شده و تبادل اطلاعات انجام می‌شود.

این نمایشگاه برای اولین بار با ابتکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شده و با توجه به نقش به نقش موثر این شرکت در تولید مواد اولیه صنایع پایین دستی، مدیریت برگزاری نمایشگاه نیز برعهده ایشان قرار گرفت.

افراد و سازمان‌های مختلفی مانند شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده مواد خام و مواد اولیه، تولیدکنندگان و سازندگان محصولات متنوع و متعدد نظیر ماشین‌آلات و ابزارآلات و دیگر افراد مشغول در این صنعت به این نمایشگاه آمده تا از جدیدترین رویدادهای صنعت پلاستیک با خبر شده و حوزه کاری خود را به روزرسانی کنند. آخرین دوره نمایشگاه ایران پلاست از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱ مهر سال 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت پلی یورتان پارس مفتخر است با حضور در این نمایشگاه برای دهمین دوره متوالی، به رشد و توسعه هرچه بیشتر صعنت پتروشیمی در کشور عزیزمان کمک کند. ما همواره در تلاشیم تا با ارتقاء سطح دانش فنی خود و بهبود کیفیت محصولات تولیدی، این صنعت را در راه شکوفایی و نوآوری یاری نماییم.

شرکت پلی یورتان پارس اولین و تنها تولید کننده الاستومرهای ریخته گری پلی یورتان در خاورمیانه شما را به گزارش تصویری از شانزدهیم دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دعوت می نماید :

مزایای شرکت در نمایشگاه ایران پلاست

در دوره‌های قبلی نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، بسیاری از کشورهای مطرح در زمینه پتروشیمی و صنعت پلاستیک حضور داشند که همین امر، این نمایشگاه را به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی تبدیل کرده است. نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست مزایا و اهمیت بسیاری داشته و شرکت‌ها با حضور فعال در آن می‌توانند برای صنایع و کسب‌وکارهای مرتبط با پتروشیمی و پلاستیک، سودمند باشند.

در چنین رویدادهای جهانی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد از سراسر جهان جمع می‌شوند تا با تبادل اطلاعات، جدیدترین ایده‌ها و تکنولوژی‌ها در صنعت مربوطه را مشاهده کنند. حضور فیزیکی در چنین نمایشگاه‌هایی بسیار مفیدتر از پیگیری اینترنتی و دورادور است زیرا این ارتباط نزدیک با صاحبان صنعت و استفاده از تجارب آن‌ها مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت.

از مهم‌ترین مزایای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، می‌توان به بازدید از غرفه‌ها و مشاهده پیشرفت‌های کسب‌وکارها، شنیدن ایده‌های جدید و راهکارهای نو برای حل مشکلات موجود در صنعت پلاستیک و تبادل نظر اشاره کرد. در انتهای نیز به برگزیدگان این نمایشگاه به مانند شرکت پلی یورتان پارس ، هدایایی برای یادبود تقدیم می‌شود.

کلام آخر

نمایشگاه ایران پلاست یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه پلاستیک و پتروشیمی است که با حضور کشورهای بسیار زیادی در ایران برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *